Galeria e fotove 2019


<< Viti 2016 Viti 2017 << Viti 2018 <<

Studentët diskutojnë mbi procesin e integrimit evropian
Studentët diskutojnë mbi procesin e integrimit evropian

Në datën 09.12.2019, në mjediset e “Europe House” të Delegacionit të BE-së në Shqipëri, u bë prezantimi i projektit studentor “Media dhe Integrimi Evropian”.
Ky projekt është realizuar nga një grup studentësh të Departmanetit të Gazetarisë dhe Komunikimit në Fakultetin e Historisë e Filologjisë në UT, të cilët janë aktivistë dhe bashkëpunëtorë të ABC Tirana Club.

Projekti kishte tre produkte kryesore:

-realizimin e një SONDAZHI me 500 studentë, nga pesë degët e Fakultetit të Historisë dhe Filologjisë, në të dy nivelet e studimit, Bachelor dhe Master, për vlerësimet dhe perceptimet e tyre, mbi procesin e integrimit evropian të Shqipërisë;

-ndërtimin e një EKSPOZITE PAMORE, ku evidentohej roli dhe kontributi i medias shqiptare në informimin dhe edukimin e publikut përgjatë fazave kryesore të ecurisë së procesit të integrimit të vendit tonë;

-organizimin e një FORUMI studentor në mjediset e ekspozitës për të diskutuar mbi gjetjet e sondazhit dhe pozicionin e angazhimin e tyre në dinamikat integruese.

“ABC Tirana Club është një grupim proevropianist dhe synimi për veprimtari të tilla është që të mbahet ndezuar monitorimi dhe vlerësimi i procesit të integrimit evropian në rradhët e të rinjve shqiptarë” – u shpreh Johan Muka, njëri prej organizatorëve. “Duke e konsideruar këtë si një përpjekje konkrete në fluksin e madh të kontributit që bëjnë institucionet publike, shoqëria civile, grupime dhe individë, por dhe nga faktorë e aktorë ndërkombëtarë, qeveri, organizata, struktura lobuese etj”, tha ai.

Shefi i Departamentit të Gazetarisë dhe Komunikimit në Fakultetin e Historisë dhe Filologjisë, prof. Mark Marku ka bërë vlerësime për projektin e studentëve të tij.
“Ky debat na ndihmon që të kuptojmë më mirë procesin e integrimit evropian, që publiku dhe sidomos studentët të mos i marrin njohuritë përcipatzi, por të bëhen të vetëdijshëm për detyrimet dhe përfitimet reale që anëtarësimi i vendit në BE. Vetëm me gjykim kritik qytetarët përballojnë sfidat, qofshin ato positive apo ato negative që shoqërojnë procesin” –tha prof. Marku.
Në mjediset ku u zhvillua Forumi Studentor ishte ndërtuar një ekspozitë pamore me mbulimin mediatik të tre momenteve kryesore të integrimit evropian: vendimi i Brukselit për liberalizimin e vizave për zonën Schengen të BE-së në vitin 2010; në kohën e dhënies së statusit të vendit kandidat për anëtarësim të Shqipërisë në BE në vitin 2014; si dhe zhvillimeve në fund të tetorit 2019, kur Këshilli Evropian nuk arriti të marrë një vendim mbi hapjen e negociatave për vendin tonë dhe Maqedoninë e Veriut fqinje.
Projekti u mbështet nga Fakulteti i Historisë dhe Filologjisë në Universitetin e Tiranës dhe nga Qendra studentore ABC Tirana Club.

Disa nga gjetjet e sondazhit
-Bazuar në të dhënat e sondazhit, pyetjes se, “Sa dëshironi që Shqipëria të jetë vend anëtar i BE-së?”, 66% e studentëve iu përgjigjën “shumë”. Pjesa tjetër pohoi: “disi” 18%; “pak” 9%; “aspak” 2% dhe 5% nuk preferuan të përgjigjen.
-Studentët u treguan dyshues se brenda vitit 2020 do të hapen negociatat e Shqipërisë me BE-në. 40% e tyre thanë se kishte pak shpresa për një gjë të tillë, 8% nuk kishin fare besim, kurse 13% ishin të lëkundur, ndërkohë që 5% nuk u përgjigjën fare.
-Gjermania për studentët shikohet si partneri më i ngushtë që duhet të ketë Shqipëria. 33% e tyre kishte këtë preferencë për pyetjen: “Me cilin vend anëtar të BE-së Shqipëria duhet të ketë marrëdhënie më të ngushta?”. Më pas ishin Italia dhe Greqia, dy vende fqinje, me përkatësisht 7% dhe 3% dhe Franca po me 3%.
-Për pengesat dhe ngadalësimin e procesit të integrimit, shumica e studentëve, ose 43% e tyre pranuan si shkak kryesor “Performancën e papërshtatshme politike”. Më pas renditeshin “Niveli i lartë i korrupsionit” me 32%; “Niveli i lartë i krimit të organizuar” dhe “Performanca e papërshtatshme e administratës publike” me kuotë të barabartë përgjigjesh, 12%.
-Një pyetje tjetër në sondazhin me studentët e Fakuktetit të Histori dhe Filologjisë ishte se, “Cili është problemi më shqetësues në vendin tonë?”. 25%, zgjodhën “varfëria”, më pas renditeshin “keqfunksionimi i shtetit ligjor” me 23%, “korrupsioni” 19%, “papunësia” 18%, “krimi i organizuar” 7% dhe “krimi ordiner” 4%.
-Në lidhje me pritmëritë që studentët kanë për zbatimin e procesit të Vetting-ut, ra në sy numri i lartë i studentëve me përgjigjen “nuk e di”, 26%. Më optimistët ishin 31%, ndërkohë ata që kishin pritmëri të ulët ishin 27%.
-Gjatë forumit studentor diskutimet e pjesmarrësve u fokusuan jo vetëm në gjetjet e sondazhit dhe problematikat e procesit të integrimit, por dhe në rolin dhe kontributin e medias në fazat kryesore të tij.

Nga ligjërata e Prof. Tomorr Plangaricës
Nga ligjërata e Prof. Tomorr Plangaricës

30 Tetor 2019 - Nga ligjërata e Prof. Tomorr Plangaricës, i Ftuar Nderi për filimvitin akademik 2019-2020, me studentët e Masterit Profesional të Mësuesisë. “Letërsia dhe gjuhësia” përmes analizës dhe interpretimit të poezisë antologjike të Ismail Kadaresë “Kristal”, u prit me shumë interes e ngjalli pyetje e diskutime me studentët.
Falënderime dhe mirënjohje për ju, Profesor!

Studentët e FHF vetëpërfaqësohen në konkurs ndërkombëtar projektesh të punësimit të gjelbër
Studentët e FHF vetëpërfaqësohen në konkurs ndërkombëtar projektesh të punësimit të gjelbër

Organizata Botërore e Frankofonisë organizoi në datat 3-5 tetor 2019 në Gjakovë edicionin e dytë të Forumit Ndërkombëtar “Rinia për Punësimin e Gjelbër” (FIJEV). Qëllimi i këtij forumi ishte promovimi i vendeve të gjelbërta të punës në dobi të të rinjve për të mbështetur zhvillimin e qëndrueshëm. Shumë të rinj aplikuan online me projektet e tyre mjedisore dhe vetëm një pjesë e tyre fituan të drejtën t’i paraqesin ato në takimin final përpara një komisioni ndërkombëtar ekspertësh. Në përfundim, më shumë se 50 drejtues të rinj të projekteve nga Armenia, Shqipëria, Bullgaria, Kroacia, Kosova, Maqedonia, Moldavia, Rumania dhe Serbia punuan me njeri-tjetrin në Gjakovë për të përmirësuar idetë e tyre të gjatë 3 ditëve radhazi. Shkëmbimet e ideve dhe përvojave, trajnimet, aftësimet, debatet ishin në axhendë gjatë këtij takimi. Mes të rinjve finalistë të aktivitetit ishin edhe studentët e Fakultetit të Historisë dhe Filologjisë, dega Gjeografi, Fatjona Langa,Klisman Shegani dhe Klevis Turka. Studentët punuan në bashkëpunim me pedagogët frankofonë të këtij departamenti dhe projektet që ata paraqitën kishin lidhje me riciklimin  e mbetjeve plastike të rekuperuara nga pastrimi i plazheve sipas metodës DeFishGear dhe me riciklimin strukturor të letrës në Universitete. Projektet e tyre u vlerësuan si shumë të mira dhe që garantojnë vetëpunësim të gjelbër. 

Back
Nga aktiviteti sportiv-argëtues me temë "Një ditë ndryshe në jetën studentore"
aktiviteti 3 aktiviteti 1 aktiviteti 5 aktiviteti 2 aktiviteti 4
Back
Vizitë studimore e delegacionit gjerman në Departamentin e Historisë
83dac323-7773-4a3f-b82d-a6103fecf186 78368fe2-5716-4348-9958-412ce8a76d8f ae8336a7-4439-46d1-b5c9-04de37db0ecb
Ligjëratë me studentët e Gjuhë Letërsisë e Z. Blendi Fevziu, me temë “Diskursi publik dje (në komunizëm) dhe sot (pas komunizmit)”
Ligjëratë me studentët e Gjuhë Letërsisë e Z. Blendi Fevziu, me temë “Diskursi publik dje (në komunizëm) dhe sot (pas komunizmit)”

Sot më 15.05. 2019, në Fakultetin e Historisë dhe të Filologjisë, studentët e Gjuhë-letërsisë, viti i tretë, patën rastin të ndiqnin ligjëratën e mbajtur nga Z. Blendi Fevziu, me temë “Diskursi publik dje (në komunizëm) dhe sot (pas komunizmit)”. Ky takim u organizua nga pedagogia e Departamentit të Gjuhësisë, Dr. Elsa Rakipllari dhe nën kujdesin e veçantë të Dekanit të Fakultetit, Prof. Dr. Sabri Laçi.

Zoti Fevziu, si një prej zërave të përveçëm të diskursit publik shqiptar, solli në auditor këndvështrimin e tij profesional dhe intelektual për diskursin, ideologjinë dhe të shkuarën komuniste në përqasje me tiparet e diskursit publik sot. Ai ndau me studentët përvojat e tij profesionale dhe jetësore dhe iu përgjigj pyetjeve të tyre të shumta rreth temës së trajtuar.

Takimet si ky i sotmi shërbejnë për t’i pasuruar aspektet teorike të lëndëve që zhvillohen në auditore, duke i ndërthuar ato me aspekte praktike dhe konkrete, si dhe me qasjet e personaliteteve të spikatura në fusha të ndryshme.

Back
Departamenti i Gjeografisë - Ekspeditë njohëse studimore rajonale dhe leksione të fokusuara në njohuritë për Shqipërinë
DIQQ3665 KXHX9529 RKIT3989 (1) VLLP4671 VDZA7333
Back
Dita botërore e librit dhe e së drejtës së autorit - 2019
IMG 6577 IMG 6566 IMG 6575 IMG 6567 IMG 6565 IMG 6568 IMG 6572 58444563 877378679271350 9054434995824754688 n IMG 6563 IMG 6564 IMG 6576 IMG 6577 (1) IMG 6578 IMG 6579 IMG 6580 IMG 6581 IMG 6582 IMG 6583 IMG 6584 IMG 6585 IMG 6586 IMG 6587 IMG 6588 IMG 6589 UXLF1655 f f (2)
Back
Departamenti i Gjeografisë në Ditën Ndërkombëtare të Librit
EVGU9226 DOUP7225 HRVB1865 JNBS8073
Ekspeditë mësimore në Athinë
Ekspeditë mësimore në Athinë

Në datat 15-20 prill 2019, një grup studentësh dhe pedagogësh nga Departamentet e Historisë dhe të Arkeologjisë e Trashëgimisë Kulturore të Fakultetit të Historisë dhe të Filologjisë të Universitetit të Tiranës zhvilluan ekspeditë mësimore në Universitetin Kombëtar Kapodistria të Athinës. Vizita u zhvillua në kuadrin e bashkëpunimit mes Fakultetit dhe Ambasadës së Republikës së Greqisë në Tiranë dhe u realizua me mbështet e ambasadores fuqiplotë, znj. Eleni Surani dhe kujdesin e z. Konstandinos Kyriou.

Back
Promovimi i Fjalorit "Turqizmat e përbashkëta nĕ gjuhët e Ballkanit"
20190227 123832 received 2332548890403356 img1551287721449

 

Shpërnda lajmin: